Hoger rendement
met meer klanten.
Meten is weten. We zorgen voor de juiste inzichten om doelgericht jouw online inspanningen te verbeteren voor een hoger rendement. Maak van websitebezoekers echte klanten waar je bedrijf door kan groeien.
of praat met ons over jouw uitdagingen.
Conversie optimalisatie
Heb je al een website met aardig wat bezoekers, maar wordt maar een klein deel ook echt klant? Met conversie optimalisatie verlagen we drempels zodat het voor bezoekers gemakkelijk wordt om een betalende klant te worden.
Statistieken & Dashboards
Statistieken zijn belangrijk om inzicht te krijgen in de prestaties van je inspanningen. Wij helpen om de juiste data te verzamelen en visualiseren het in rapporten of een dashboard zodat je gefundeerde besluiten kunt nemen voor de toekomst.
UX & A/B-testing
De gebruikerservaring (UX) is erg belangrijk voor online succes. Hoe beter de ervaring hoe groter de kans dat iemand klant zal worden. We gebruiken gerichte A/B testen om de juiste inzichten te verzamelen.
Betrouwbare
statistieken en rapporten.
Het is belangrijk om vanaf het begin de tracking en statistieken goed in te richten. Aangezien er veel zaken zijn om mee rekening te houden, kunnen we je helpen met elke vraag.
Google Analytics
- Wat is de beste manier op Google Analytics in te richten?
- Hoe stel ik conversies in en welke zijn belangrijk?
- Wat met de privacy wetgeving en hoe ga ik om met de toestemming?
Google Tag Manager (GTM)
- Waarom kiezen voor Google Tag Manager?
- Hoe implementeer ik dit goed in mijn website zonder impact op de laadsnelheid?
- Welk soort tags moet ik wel of niet via GTM toevoegen?
- Hoe implementeer ik consent mode (v2) in GTM?
Piwik Pro.
- Waarom zou ik Piwik Pro willen gebruiken?
- Welk voordeel bieden privacy-first statistieken?
- Hoe installeer ik Piwik Pro naast een ander statistieken systeem?
Rapporten & Dashboards.
- Welke gegevens moeten er in de rapporten staan?
- Welke KPI’s zijn belangrijk om op te volgen?
- Met welke frequentie moeten we de data opvolgen?
- Wanneer wil ik een dashboard maken in plaats van een rapport te maken?
We verbeterden al het rendement voor
Ondersteuning voor jouw
sales & marketing team.
Om klanten online te bereiken is specifieke kennis en inzicht nodig van online gedrag. Wij werken reeds met meerdere sales en marketing teams samen om hen te helpen met online succes. Dit kan ook zijn in de vorm van rapporten of een dashboard om hen de juiste inzichten te geven of door aanbevelingen te geven over wat er nog verbeterd kan worden.